Uspješno TÜV odobrenje 2018. godine
Odlučujuće su bile sljedeće tačke:
• Kontrola ulaza u zgradu, ako postoji!
• Kontrola ulaska na centralnom ulazu (otisak prsta)
• Kontrola propisa o zaštiti podataka posljednjeg mjeseca podnosilaca zahtjeva i posjetilaca
• Izraz propisa o zaštiti podataka
• Ispis posljednje GDPR obuke (obavlja nadređeni i potpisuje zaposlenik)
• Da li čistači ili dobavljači imaju pristup? Ako jesu, da li su potpisali GDPR?
• Da li ugovor o radu sadrži klauzulu da li je ugovorena povjerljivost? Ako da, koliko dugo važi?
• Najbolji odgovor: Ako je zaposleni zauvijek eliminisan, kada će biti izbrisan iz sistema? Ako da, da li se dokument čuva i koliko dugo?
• Postoje li pozicije u kućnoj kancelariji? Naravno da ne!
• Kako se uništavaju stari dokumenti? Najbolje u sjeckalici. Ovo će se svakako provjeriti!
• Kontrola servera. Gdje je ovo i ko ima pristup? Je li pristup evidentiran?
• Provjeravam firewall.
• USB port i pristup mreži blokirani?
• Blokiranje interneta: Agenti ne mogu pristupiti oblacima, Skype-u, FB-u ili e-pošti. Provjerava se na kompjuteru! Osim QC ili vođe tima. Tamo sve može biti otvoreno.
• Nema kopiranja sa računara ili na računar
• Da li su napravljene sigurnosne kopije ili postavke računara? Ako da, koliko često i da li će to biti dokumentovano?